DAG 5 - Jag var inte där

UPPDATERING

Jag sitter hemma nu, kollar på San Antonio @ Lakers. Jag är riktigt förväntansfull inför imorgon. Vad tror ni har hänt sedan fredags? Kommentera gärna.. Tror ni de kommer att klara av det här, med 14 dagar kvar?

Man kanske borde springa dit och checka läget? :)

Jag tänkte bara skriva en liten snabb uppdatering! För alla er som är nyfikna på hur allt har gått så ville jag bara säga att jag inte har varit på jobbet på två dagar eftersom jag har helg ledigt! I morgon blir det en stor uppdatering om vad som har hänt under helgen. Hur har våra höns klarat av regn och kyla? Har det anlänt fler galenskapare?

Mer om det imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kettil

Skulle inte webhallen kunna rigga en webbkamera utanför bytiken så att man kan bevaka kölivet på sveavägen live?
skulle vara väldigt uppskattat, och jag tror många andra också tycker att det skulle vara roligt.
/Kettil

2008-04-13 @ 16:30:38
Postat av: Viktor

John, vad har vi sagt om särskrivningar!? ;)

2008-04-13 @ 17:03:16
Postat av: Johniie

Vi får väl se vad som händer på måndag! ;)

2008-04-13 @ 17:19:39
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: simma

tar mig en titt förbi imorrn och ser om de finns nå plats kvar, sen blire att tälta tror jag :D

Hur fungerar det med toa o, allt.. liksom hur långt får man gå ifrån sin plats i kö'n etc.

2008-04-13 @ 17:32:22
Postat av: Johniie

Gör så! Jag har själv inte varit utanför butiken sedan fredags.. Toalett besök är alltid OK. Om du har någon vän med dig så får ni 1 timmas inhandling/dag. Annars bör ni vara på platsen hela tiden.

Simma lugnt!

2008-04-13 @ 22:32:06
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: webbis

snälla lägg live kamera

2008-04-13 @ 23:25:20
Postat av: Krille

Skulle vara sjukt grymt om dom skulle fixa så man kunde se dom via webbkamera live.

Keep up the good work!

Postat av: Johniie

Se till att kolla tillbaka här senare idag.. (arbets tid) så får vi se vad Webhallen kan överraska med! :)

2008-04-14 @ 01:07:19
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: Knugen

UPPDATERA DÅ :O

2008-04-14 @ 08:17:01
URL: http://www.free6.com
Postat av: simma

en till fråga!
Finns de nå "LAG" på hur stor tältet får vara? för jag har ett rätt så stort tält, ca 3 gånger så större än de som de andra i kö'n har..

2008-04-14 @ 08:37:27
Postat av: sunt

till simma

Klart det finns, du får ju inte störa/ ta upp alldeles för stor plats så att hela sveavägen blir blokerat. det är väl redan bökigt som det är. Finns inte så jättemycket plats för gående sen ska du komma med ett tält som är stort som en normalstor villa? tänk efter lite.

Jag vet dock inte vad polisen tycker om folk som tältar och "stör" allmänheten...

var det inte så att före några år sen förslade polisen bort några köande för sagan om ringen eller var det någon annan film.

2008-04-14 @ 08:43:39
Postat av: Martin D

@ Kettil

En webbkamera är på g! Mer info kommer säkert snart.

2008-04-14 @ 16:18:25
URL: http://www.webhallen.com
Postat av: Kettil

Kul att höra!
kommer följa köandet bättre då, och kanske knipa en 11-60 plats om jag lyckas! ;)

2008-04-14 @ 20:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0