DAG 3 - Läkerolen är slut men nu har vi extra pastilles

UPPDATERING

Det händer spännande grejer utanför butiken! Mer om det, inom kort!



KÖ LISTAN

Xbox 360
1. Paul Wahlin

Playstation 3
1. Markus Östergård
2. Christoffer Hedlund
3. Alec Laine
4. Jimmy Sörensen
5. Martin Arman

INTERVJU med Jimmy & Martin

Hur känns det att vara här?
- Det känns faktiskt bra, det har varit lite nervöst men just nu är det bra! Hehe!

Har ni köat till något förrut? Är det här första gången?
- Nej. Det här är första gången.. vi har tagit ledigt från skolan 2 veckor för det här.

Vad ska ni sysselsätta er med ikväll då?
- Vi har lite böcker, en kortlek och plugg med oss. Så det blir fullt upp! Haha!

Som sagt välkomna killar, kör hårt!

NYA GODA NYHETER!

Vi har fått ytterligare 2 kandidater till kön. De är båda ute efter varsin Playstation 3 bundling! Detta betyder att PS3-kön är halvfull! Grymt grabbar!



Paul meddelade precis att en fet stereo anläggning är på väg.. samt ett stort gäng bärs! Tummen upp för fredags festande! :) Ta med er lite polare och party är ett faktum!

Enligt finsmakaren var maten helt ok!

- För att vara vildmarks käk så är det här en riktigt bra måltid! Haha!

Nu är tiden kommen för att provsmaka på vinsten. Carbonara a la Vildmarkstyle!
Bon apetit Paul!



DRAMATIK I KÖN!
En av våra hjältar var tvugna att dra sig till närmsta lasarett för behandling mot en liten parasit också vid namn skabb! Jag pratade nyss med killen och läget verkar vara under kontroll. Så kampen forsätter som vanligt. För er som inte vet vad skabb innebär så kan ni läsa lite på denna länk.

Under min lunch så tog jag ett par ord med killarna. De hade skaffat sig en maskot, Pingo! Filmbiblioteket hade också blivit lite större.. Golden Eye var en het kandidat. Tydligen är de köpta på Myrorna för 10 kr/st. Grattis killar!



Som ni kanske visste så hade vi igår en tävling på Webhallen.com där man kunde rösta fram sin favorit köare! 10% hade röstat på Paul, detta betyder att han vann. Nyss delade butikschefen ut priset. Det bestod utav en mössa, nya fräscha strumpor och en Pasta Carbonara a la vildmarkstyle!



Hur känns det att svenska folket röstade fram dig?
- Jag är överlycklig! Jag vill tackar alla som röstade, jag vill även tacka min mor! Haha!

Det känns som det här kan bli en bra dag!

Ännu en dag, jag kom till jobbet vid halv 11 och solen skiner. Dock finns det en viss kyla i luften.. som förhoppningsvis förvandlas till en mild varm luft.

INTERVJU

Hur har er andra natt varit?

Paul - Den har varit förvånansvärt bra! Vi har faktiskt lyckats sova riktigt gott, hela 9 timmar!

Vad har ni sysselsatt er med?
- Det har blivit mycket Nintendo.. både Ice Hockey och Master Blaster! Vi försökte även kolla på Die Hard 3, men det visade sig att det var fel film i.. någon holländsk film från 80-talet.

Kommentarer
Postat av: Malin GP

Hej hej! Ja jag ska se om vi kan lägga upp änk i bloggen, ska höra med chifen men det borde inte vara problem. Det som däremot ät ett litet problem nu är att jag inte har namnet på killarna som står som tvåa och trea i PS3-kön. :P

2008-04-11 @ 13:21:58
Postat av: Johniie

Det kan vi fixa! Jag kan maila listan med namn, respektive kö plats..

John

2008-04-11 @ 14:09:47
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: Malin GP

Gör gärna det! :)

2008-04-11 @ 15:03:03
Postat av: Patrik

Haha, låter som det kan bli rätt kul i kön.
Lycka till!

2008-04-11 @ 15:15:43
URL: http://www.spelofon.se
Postat av: Johniie

Ja verkligen! Full rulle! :)

2008-04-11 @ 15:34:53
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: Benjamin

Hej, jag (från Finland) var på kryssning till Stockholm och råkade se ert tält utanför Webbhallen, jag hälsade också på er :D

lycka till!

2008-04-11 @ 15:41:13
Postat av: Johniie

Kul att höra Benjamin! Hoppas ni finnar inte blev rädda för galenskapen här i Stockholm! :D

Have a nice stay!

2008-04-11 @ 15:58:39
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: Johniie

För att få pasta måste man köa! ;)

2008-04-11 @ 15:58:59
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: Adan

Tja, hur gör folk när dom ska gå på toa eller ska duscha!??
Och när tror ni att köerna kommer nå 10 personer?

2008-04-11 @ 18:20:37
Postat av: Niklas S

Tja tja.
Hälsade på paul idag och hörde att det nalkas partii så om jag inte "måste" slita med matteboken idag kommer jag förbi ikväll igen :)

Systemet på lidingö var fortfarande öppet, dvs, jag har vodka :D

2008-04-11 @ 18:27:50
Postat av: Johniie

Det finns butiker som lånar ut toaletter och badrum!
Jag tror att trycket kommer att öka tills nästa vecka.. dock inget jag vet garanterat.

Gör så Niklas, take it easy!

2008-04-11 @ 18:34:51
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: Kabel

Till alla er som tror att denne mystiske "Niklas S" är jag, har fel jag har inte skrivit något inlägg här, och kommer inte göra så enkelt var det

2008-04-11 @ 18:52:30
Postat av: Niklas S

Det blir "take it easy".
Pluggande ikväll, vodkan får vänta tills imorgon (det är bara en kvarting ;).

Ha det så bra allihopa så ses vi imorgon! (kväll kanske?)

2008-04-11 @ 20:26:25
Postat av: .

Bor alla i det där lilla tältet?

Och vad säger reglerna om att hyra in en uteliggare?

2008-04-11 @ 20:31:06
Postat av: Sami

Haha, skulle faktiskt också komma och köa igår, men har åkt bort till Malmö, vilket suger. Men jag är tillbaka om 6 dagar, då kommer jag att hälsa på!

2008-04-11 @ 22:26:00
Postat av: KA

Ska dom nya killarna verkligen sova så nära trottoarkanten? Dom kommer bli väckta av bussen klockan 6 på morgonen :P

2008-04-12 @ 12:01:24
Postat av: Martin D

De vaknar ju knappt när vi öppnar butiken så jag tror inte bussen kommer vara ett problem. ;)

2008-04-12 @ 14:13:33
URL: http://www.webhallen.com
Postat av: haha

skaffa er ett liv för faan

2008-04-12 @ 15:04:52
Postat av: TantMoral

Kommer ni begära legitimation eftersom spelet endast får köpas av någon som är minst 18. Killen tog ledigt från skolan, är han myndig måtro?

2008-04-12 @ 15:31:10
Postat av: Niklas S

Ikväll ses vi, hoppas ni är vakna om en timme eller 2.

(Jag skriver här, vet inte ens om tältarna läser detta men jaja :D )

Vodkan är halvt drucken och jag känner mig "skön" synd att klubb tar inträde, då ni bara kan vara inne i ca 30 min utan att förlora plats i kön ;)

2008-04-12 @ 20:44:15
Postat av: eeeeeh?

Varför skulle du behöva vara 18 för att köpa spelet? Siffran som finns på spelet REKOMMENDERAS att inte säljas till barn. Vi bor inte i polisstaten USA!

2008-04-14 @ 13:08:38
Postat av: tagga

Sant sant!..haha tänkte åka upp imorn...men nu e det redan 9 i ps3 kön...så jag sitter hemma och spelar på mitt 360 istället..:D..ha det gött alla gamers!..:D

2008-04-15 @ 13:27:11
Postat av: Britten

Jävligt skumt att man får ledigt från skolan för att köa till ett spel...

2008-04-16 @ 12:57:37
Postat av: Sparkle

Man får inte ledigt från skolan. Antingen har dom inget jobb eller så har dom sjukskrivit sig xP

2008-04-19 @ 22:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0