DAG 17 - Rise and shine

Här har vi än en gång Igelkott film med ett nytt klipp!



God morgon alla kära GTA-nördar! Det är äntligen fredag, och det märks på alla glada människor man stöter på ute i vår solen. Jag tröttnar faktiskt inte på att skriva om solen.. jag är så glad att den är tillbaka!! Jag tog ett par snabba ord med några grabbar utanför.. Natten har varit lång, många timmar sträckspelande av Mega Man bland annat. Vi har en liten special-tävling på G idag. Den kommer upp runt lunch tror jag! Ses snart!!

Våra grabbar håller på med lite vårstädning! Det ser ut att bli riktigt fint!



Här har vi ett par bilder på "the love bundle".. en mysig picknick i Obsan! kyckling, banan, cola och cocktail tomater!



Glöm inte att gå in och rösta på dagens tävling! Det handlar om GTA omslag... vem har det snyggate omslaget? Rösta här!! Ni får gära fortsätta med att skicka in bidrag till blogg-tävlingen! Ni ska alltså skapa det snyggaste GTA IV omslaget! Första pris är ett gratis exemplar utav GTA IV! Kom igång och visa era Photoshop skills!

mail: [email protected]

Vi har ännu ett födelsedagsbarn! Atef fyller år idag! Det firas med kaka, bullar och läsk! Hurra för 19 åringen!!!



För er som ska köa till enbart spelet, SE HIT!!!

Alla som skall köa måste anmäla sig i kassa 2, fråga efter johniie. Det finns 50 platser i respektive kö (360 och PS3). Listan har redan börjat fyllas på, det är först till kvarn som gäller!

Några glada köare! Kul att lite kvinnligt folk börjar krypa fram!



Kommentarer
Postat av: Micke

Nice!!

2008-04-25 @ 10:43:59
Postat av: Mike

hoppas webhallen skickar mitt lir idag

2008-04-25 @ 10:48:55
Postat av: Niklas S

Ja! Fan vad underbart det är med sol =)

Här är en bra låt också, bara för att:
http://youtube.com/watch?v=w1FeEezee4s
Night Ranger - Sister Christian @youtube

2008-04-25 @ 10:51:07
Postat av: Micke

Kolla vad jag hittade på **** (dumt o göra reklam för annan butik kanske)Men på en annan spelbutik på nätet:

Playstation 3 versionen av GTA IV är tyvärr fullbokad till release den 29: April. Detta beror på stora tillverknings och leveransproblem i hela europa. Mer info ang detta finns på produktsidan. (PS3) Vi beklagar detta.

//Tur man har 360 :)

2008-04-25 @ 10:52:41
Postat av: Micke

Har dom satt igång en vår-städning på eget initiativ??!
Det lär vara många som blir förvånade,efter allt klagande på köarna!
Bra jobbat,riktigt bra initiativ av dom att ställa sig o städa,det tycker jag dom ska ha en elogé för!!!

Skötsammare köare kan man ju leta efter!

2008-04-25 @ 11:41:15
Postat av: Sergeanten

Jag hörde att Polisen varit i farten och klagat på att folket pissar på gatorna. Jag undrar vem som gjorde det. Källor säger att det var Paul, ni vet killen som hade sönder glaset på busskuren sist. Riktig rebell den där Paul.

2008-04-25 @ 12:26:37
URL: http://www.putpaulbehindbars.com
Postat av: Löjtnant RÄTTVISA

hear hear! Paul jag har mina ögon på dig! sluta urinera på våra vackra gator!

2008-04-25 @ 12:27:29
Postat av: piss-paul

ta ditt piss & stick!

2008-04-25 @ 12:27:54
Postat av: Pete

Svenska jävla avundsjuka.. Bygger egentligen inte mitt utlägg på något bevis eller motbevis, men om nu polisen klagat på urineri på gatan. Varför skulle det just BARA vara Paul som gör det? Om du/ni nu är så jävla engagerad i vad han pysslar med och stör dig på det, grip tag honom i armen och fråga vad han pysslar med istället för att smutskasta honom och anklaga honom för både det ena och det andra HÄR på bloggen där han inte kan försvara sig mot dina/era kommentarer. Inte för jag tror han bryr sig ett skit dock, men allvarligt. Jag gör och jag stör mig som fan. Skärpning nu!!!

2008-04-25 @ 14:40:10
Postat av: Micke

[url]http://hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?vad=webhallen&var=sveav%e4gen+stockholm&Vkiid=YA54tA4GRlO3UzaB0966%2fA%3d%3d&Vkid=14477349&isAlternateNumberResult=False[/url]

:)

2008-04-25 @ 14:46:23
Postat av: Paul

HEJ HEJ!
nu ska vi ta detta en gång för alla min kära Sergeanten...
jag har inte tagit sönder några busskursglas på många år, och det är ingen av oss som pissat på gatan! dom som säger att dom sett mig slå sönder en busskur är lögnare och jag har mååånga som går i god för att det inte var jag. (folk som bevisat var på platts) och varför i hela friden skulle jag pissa på gatan när jag är en av de enda 5 som fortfarande har en toa jag kan andvända..... det är patetiskt att starta massa tjafs över saker man inte vet något om och om man känner för att reda ut saker kan man ju komma hit och fråga alla i kön istället för att blogga ogrundade anklagelser.
NI ÄR PINSAMMA!!!!!
(och inget härmande om att jag e pinsam nu de är också pinsamt...)

jag är en spexare och en plojare jag har ett bra ordnat liv, en fin underbar flickvänn och en underbar familj. jag har gjort detta för den goda stämningen och för att se folks reaktioner på det vi gör. jag tycker att det är otroligt deperimerande att se alla tjafsare både på nätet och på gatan det krävs inte mycket för att vara respektfull och snäll , alla människor vet rätt från fel men tydligen är det ingen som har mod nog att göra det som är rätt utan fortsätter ta den enkla pinsamma vägen istället, så från och med nu om ni har något ni undrar eller vill skylla på mig kan ni komma hit och fråga mig istället OK?

2008-04-25 @ 15:25:28
Postat av: arvid

hur blir det med tävlingen ang framsida? Om det är den du avser med omröstningen på webhallens hemsida tycler jag det är tråkigt att alla bidrag inte är med.

2008-04-25 @ 15:29:36
Postat av: Konstapel Månsson!

Argh. Paul, Paul, Paul.... Nu får du ta och sluta upp med ditt förstörande av våra vackra stockholmska gator! Du har massakerat en busskur och nu står du och vädrar snasen runt omkring stockholmsområdet ? Gillar verkligen inte din stil! Sen att du kommer o flashar med din Tia som du ska betala allas konsoler med! Aj aj! snart tar jag dig!;)

2008-04-25 @ 16:04:40
Postat av: Niklas S

Haha :D

Nu jobbar dom :D

Fett coolt jag måste ju fan förbi imorgon, det var en vecka sedan sist.

2008-04-25 @ 16:09:17
Postat av: Natan

skulle inte omslags-tavlingen avgoras idag??

2008-04-25 @ 16:09:34
Postat av: Johniie

Tävlingen avgörs på måndag! :)

2008-04-25 @ 16:25:46
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: Micke

Evigt gnällande...drygt som fan detta...
Månsson,se till o bli den första då med rak rygg o gå ta det me paul på plats...Jävla efterblivet detta e alltså!
Se istället vilket bra jobb dom gjorde idag,städade hela placet!

2008-04-25 @ 16:33:46
Postat av: Micke

BTW:
Håller med arvid ovan.
Trodde att alla bidrag skulle få en chans,eftersom ni bara plockat ut vissa,kunde ni ju lika väl på webhallen utsett en vinnare...
De va en besvikelse.
Vi med paint programmen blev ju bortglömda helt,trots att man fick till svar att paint-bidrag skulle funka bra me...

2008-04-25 @ 16:37:36
Postat av: Hipshot

Hoppas det börjar regna, snöa, hagla...

2008-04-25 @ 16:54:31
Postat av: Micke

Nice fysik i GTA:
http://youtube.com/watch?v=vbLJHY-hXMA
(verkar lite för bra för o vara sant,men coolt ändå)

2008-04-25 @ 17:13:56
Postat av: Arvid

NU fick vi dock veta att det avgörs på måndag, så det är inte säkert att vi inte ska få en chans:)

Tror nog John har någån bra lösning på lur..

2008-04-25 @ 17:52:07
Postat av: Micke

Såg de me!
Men ändå synd att webbisarna inte bedömmer själva...
Inte för jag hade haft nån större chans att vinna,men ska bloggbesökarna rösta går dom givetvis på photoshop nördarna,och de e jag KASS på!
Känner av dålig förlorare vibbar här nu... haha

2008-04-25 @ 18:02:17
Postat av: Micke

Grattis atef (vem det nu e) E de han med glasögon? http://johniie.blogg.se/gtaiv/images/img_6176_1209134744.jpg

Han diggar jag som fan,skönast i kö-gänget enligt mig iallafall!

2008-04-25 @ 18:04:20
Postat av: Shan

Hallå maaaannen, varför fortsätter du inte att uppdatera kön till GTA 4? jag är intresserad GTA 4 för en krona till PS3...vore nice ifall du uppdaterade listan...yeeaah

Shan the man

2008-04-25 @ 18:34:00
Postat av: Johniie

Shan!

Tjena man! Eftersom det bara är ett par personer som har anmält sig än så väntar jag med att skriva hela listan.. den kommer dock upp under helgen!

2008-04-25 @ 18:58:59
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: existence

Tja Johniie!
Jag tänkte kolla hur det blir med kön till special edition? det står ju 30 första. men räknas de som köar till konsolen in i de 30? Skulle vara trevligt med en förtydling av det erbjudandet ^^

2008-04-25 @ 21:50:20
Postat av: Anonym

Är det någon idé att komma till webhallen på måndag morgon för att köa om ni nu öppnar kl.10 och man ska anmäla sig i kassan. Jag och min polare tänkte komma runt 7

2008-04-25 @ 22:13:06
Postat av: Victoria

nämen kolla där är ju Rebecca ! (a)

2008-04-25 @ 22:16:13
URL: http://viictoriiaa.blogg.se
Postat av: Natan

ja ska nog be om en kram fran paul i helgen..
hur manga personer tror ni kommer komma pa releasen?? hur manga kom pa halo 3?? kommer de va fler pa Gta IV??

2008-04-25 @ 22:36:55
Postat av: Adrian

Hej, Johniie! Det där med att det är 50 platser kvar i kön, är det alltså 25 kvar i varje kö eller 50 kvar i varje kö?

2008-04-26 @ 00:06:03
Postat av: charlie

Keep up the good work!

Review från IGN
http://uk.youtube.com/watch?v=nB-ow4kAJTE

verkar vara rätt spel ni köar till. :]

2008-04-26 @ 02:12:55
Postat av: Paul-Coolast

Kom igen Paul! You can do it!

2008-04-26 @ 10:24:42
Postat av: wizzler

Kan nån skriva ner Xbox live kontonamnen från videon... "rivler" verkar vara en snubbe från Nederland. :/

2008-04-26 @ 12:16:01
Postat av: pelle

man ska väl inte anmäla sig innan man ska köa?

2008-04-26 @ 12:27:43
Postat av: Johniie

Pelle!

Självklart måste du anmäla dig.. det gör du i kassa 2. Fråga efter johniie eller peter!

2008-04-26 @ 17:05:28
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: Thomas

fyfan vad tråkigt! palla lägga ut gta 4 på internet redan, fan vänta ett par dagar!!!!! :/

2008-04-26 @ 17:56:18
Postat av: Micke

Bra sagt av paul i senaste filmklippet!Mindre gnäll nu iallafall!
Gött pirr i magen man har nu inför releasen!Läst mycke i forum om gta av dom som tankat de,allt verkar ligga på + :)

2008-04-26 @ 17:57:18
Postat av: Natan

hehe. mitt happiness scream fick vara med..!!

2008-04-26 @ 18:13:22
Postat av: Anonym

Hörru Paul, du är ingen spexare. Du är en lallare. Ryktet går att folk i kön tycker du är dryg som fan och jag tvivlar inte en sekund.

2008-04-26 @ 19:49:45
Postat av: Crafoord

Sådär, nu har ja lagt upp mitt omslag! hoppas de går bra, vore nice med ett gratis GTA IV

2008-04-26 @ 19:58:51
Postat av: Magnus

Var i butiken tidigare idag för att köpa ps3:an.
Kul att ni campar men fan vad det luktade skit i butiken idag.
Såg att det kom från soff partiet där nötterna var.
Shit, act up
Nasty som fan så jag pallade inte vänta på min tur i den lukten så jag drog.

2008-04-26 @ 21:27:56
Postat av: WizKid

Johniie: Ett tips till i fortsättningen. Det vore trevligt att istället för uppdatera befintliga poster att du postar en ny post. I dagsläget kommer inte uppdateringarna upp i tex Google Reader vilket gör att man missar när du uppdaterar.

2008-04-27 @ 00:42:03
Postat av: Erik

Pål, anledningen till att folk kallar dig en
nobody är INTE att du köar utan att du är en
tönt! Hela Stockholm hatar dig... inse!!

Alla borde fan kicka dig från kön!

Pååååål-Jr.... du är den sista av den
efterblivna rasen Homo erectus....

2008-04-27 @ 01:39:19
Postat av: Igelkott Film (Mic hållaren - Joakim Ericson)

Postat av: wizzler
Kan nån skriva ner Xbox live kontonamnen från videon... "rivler" verkar vara en snubbe från Nederland. :/

Du kan få min i stället! :D xbox-live: Webhallen

2008-04-27 @ 07:33:00
URL: http://www.igelkottfilm.se
Postat av: Twice:

Magnus:
HAHAHAHA...Kunde inte hålla mig för garv där av ditt senaste inlägg!Lukta de så mycke skit av dom?

Sen måste jag bara säga,vilket jävla radarpar den där paul och camilla e,inte för att sitta här som nån "mobbare" (tror inte dom tar det personligt ett skit)men fan vilka äckel dom 2 e alltså!
Halvfabrikats rockare,o en wannabe trasig brud!yehaa :)

2008-04-27 @ 09:42:05
Postat av: Paul

jajaja...
ni bevisar bara ert behov av att klanka ner på andra och att folk värderar mig efter mina filmer och efter vad någon ni inte ens känner eller vet vem det är hävdar att jag gjort... patetiskt...
som folk skrivit på bloggen:
va rak i ryggen och kom och ta det med paul personligen...
det säger allt!
hela stockholm hatar mig? hmmmm interesant att du har alla i hela stockholms msn mannen... du e jävligt pinsam och om du kan göra såhär med mig kan du göra såhär mot andra!!! IDIOT!!!!
härmed kan alla som tycker om att klanka ner på folk komma till kön och ta det med mig personligen men som vanligt är det jävligt enkelt att peka finger då man sitter vid en dator... ni vet var jag är ni kan komma och ta mig om ni vill!!! om jagt visste var alla världens blogg fittor fanns skulle jag komma och ta dem det kan jag lova... men sen har jag bollar också till skillnad från en hel del andra tydligen...
jag har fått sååååå många hot medans jag suttit hät:
nu kommer du inte undan paul vi vet vart du e, du förtjänar att dö paul, du borde sättas bakom lås och bom paul, www.putpaulbehindbars.com eller min personliga favorit, den derekta, vi ska fan komma och banka skiten ur er allihopa.....
men som vanligt är det skrivet av männniskor utan stake eller rygrad... hoppas ni inte har några vänner som behöver drass med ert jävla tugg är allt jag säger!
jag har inte klagat på mobbing för min skull för jag tar inte illa upp men det stör mig att folk är så dumma att dom tror att jag gör det... jag har klagat på mobbing i ren allmänhet FÖR DET ÄR FEL!!! det spelar ingen roll vem man klankar ner på man gör det inte offentligt! IDIOTER som sakt!!!!! det är folk som ni som ger människor som jag anledning till att tala och öppna vapenskåpen... bara så ni vet! sen kan ni ju göra som alla som faktiskt tar reda på fakta och fråga dom som känner mig om vad dom tycker innan ni utalar er med massa lögner och fånigheter... VÄX UPP!!!

2008-04-27 @ 14:03:51
Postat av: Kippeves

Twice : ynkligt.

2008-04-27 @ 15:10:27
Postat av: Natan

hur manga har borjat koa??

2008-04-27 @ 16:11:33
Postat av: BertilTheGreger

nån som vet när nästa leverans med gta spel kommer? (ps3)

2008-04-27 @ 17:03:41
Postat av: Fyrkantig_boll

Har folk börjat köa för gratisspelen ännu? Jag åker dit till 22 imorrn efter jobbet, räknar så klart inte med att få ett spel gratis men jag har inga ekonomiska problem direkt så jag blir bara glad om jag får tag i ett exemplar. Kommer säkert vara nån jävel framför som köper upp sig på en massa spel så dom är slut

Ja det lär ju lukta rätt illa där uppe nu med tanke på att dom inte duschar. Vore kul om webhallen vägra släppa in dom imorrn av den anledningen =)

2008-04-27 @ 17:57:18
Postat av: Jocke

Jo jag var också vid butiken i går, kan hålla med Magnus det luktar inte gott där...

2008-04-27 @ 19:38:28
Postat av: Stoffe

Jag och mina vänner var och campade utanför webhallen i fredags.. Det var tjaffs mellan oss och paul för vi inte fick sätta upp tält. Vi bad sedan om ursäkt och sket i tält och sov i stolarna. Morgonen därpå ser jag att Paul bråkar med nån snubbe på morgonen. Och då när han är sur så ska han passa på att jävlas med oss. Så han går raka vägen över till oss. Väcker polaren som tjaffsade om tältet dagen innan. Och Paul ber honom dra åt helvete därifrån ''Ta ditt skit och dra du är bannad'' och sedan tog Paul till våld då eftersom att han inte drog. Paul vände sig även till min andra polare och sa ''Jag tycker du är nazist så jag bannar dig också''. Jag tog min solstol och drog därifrån tillsamans med mina andra vänner, Var inte alls nån vänlig miljö med Paul

Så till dig Paul. Skärpning för fan. Tänk till istället och använd dig utav mindre våld.

2008-04-27 @ 19:40:35
Postat av: g

sweet

2008-04-27 @ 19:44:43
Postat av: gäsp

Den där paul verkar vara rätt dryg. Han försöker vara rolig, men han lyckas inte och är bara pinsam. Sluta trolla, attention whore.

Facepalm. Suck.

2008-04-27 @ 22:25:19
Postat av: Saltshaker16

Fick mitt skickat av webhallen i fredags:D:D Kan lira det redan på måndagen! Roligt att man får börja spela innan köarna^^ TACK!

2008-04-27 @ 23:27:31
Postat av: Gurra

Finns den några plater i ps3 kön till gratis spelet? Funderar på att komma idag?

2008-04-28 @ 10:52:26
Postat av: John

Jag tycker ni ska skita i vad dom säger.. Det
eni som får en konsol och spel för 1kr inte dom.. Bara avundjukan som tar in på dom flesta som har nått ont att säga!!! :D

2008-04-29 @ 05:23:37
URL: http://www.kolpnasibf.com
Postat av: Förbannad kund!

Till stoffe:
om den där dryga fittan paul kom fram och var våldsam mot er och jävlades varför gick ni bara därifrån som stumma får och lät fittan få sin lilla "seger"? varför gav ni honom inte en fet kätfsmäll eller kasta in fanskapet i nån vägg? man måste stå för sina rättigheter här i världen annars kommer människor utnyttja din svaghet

2008-04-30 @ 01:38:40
Postat av: En i ps3 kön

Jag säger då det att jag är inte ett jätte stort fan av paal men jag säger då det att när allt det där hände så va jag vaken och paal sa inte alls

''Jag tycker du är nazist så jag bannar dig också''

och han börja inte jävlas för ingenting
paal blev förbannad för att en av dom som satt där hotade med att dra dit 30 pers... och det roliga va att han frågade vem det va först och Då pekar alla hans kompisar ut honom... och paal är lite sån har blir lätt arg men ja, avundsjuka Blir lätt hat och förakt :P förstår inte varför ni har sånna problem att kunna ta emot verkligheten om ni nu är så avundsjuka varför va ni inte där först .... HAHA XD

John Du är underbar^^ tackar för allt ^^
Och resten av Kön också ^^
speciellt tack till Halva ps3 kön ^^ nämner inga namn :P

2008-05-02 @ 16:56:36
Postat av: Förbannad kund!

Vem pekade ut vem? och varför blev paul arg?

2008-05-03 @ 13:25:51
Postat av: Haha!

Lite sent inlägg men om allting överhuvudtaget när man pratar om ondska och så så ere så här faktist att paal samt camilla är rätt kända runt om kring i sthlm, och då inte för att vara elak utan rättvis o ha bollar men samt så tycker jag bara paal ska hålla käften ibland oxå för han har gjort en del fulheter kan jag lova... Eyes on you all!

2010-07-08 @ 23:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0