DAG 16

UPPDATERING

Jag måste poängtera att jag hatar att spel läcker ut på internet flera dagar innan release. Kan inte folk hålla sig ett par dagar till om vi redan har väntat sedan 2005? Well well.. Jag tänker inte spoila någonting här i alla fall, det är därför jag inte postar "nyheter" och gameplay här angående spelet. Nu ska jag gå och lägga mig, det är löningsdag i morgon.. det kommer vara fullt upp men jag ska försöka skriva så mycket jag bara kan.

Take it easy..

Vi har en underbar solnedgång utanför butiken.. Hela Sveavägen lyser i varma färger!



Jag fick bara lite lust att visa min favoritbild från dagens fotosession! :)



God förmiddag!

Det har inte varit mycket att skriva om idag. Det har varit fullt upp med annat. Vi har dock lyckats fixa ihop den näst sista fototävlingen. Den kan ni se här! Glöm inte att rösta som vanligt! Vi alla på Webhallen är fyllda med vårkänslor, det är våra köare också. Därför tänkte vi att det är perfekt med ett kärleks tema. "Vilket radarpar får ditt hjärta att smälta?"

Det är tydligen folk som vill att jag fortsätter med bloggen efter GTA IV är släppt. Jag vill att den här bloggen alltid ska finnas kvar som minne till de galningar som köade i nästan 3 veckor. Men självklart ska jag fortsätta blogga.. kanske har jag något helt nytt projekt på G? Den som lever får se.. ;)

Kommentarer
Postat av: Jonathan B

En blogg om köarna till starcraft 2?

2008-04-24 @ 14:34:02
Postat av: Micke

Varje gång du inte skriver nåt på förmiddagen får man för sig att nåt allvarligt har hänt hahaha...Men nu vet vi! ;) tack för uppdateringen½!

Klart du ska ha bloggen kvar johniie,en dag kanske du känner:Fan detta måste jag blogga om,då har du din blogg kvar,perfekt!
För även om köarna lämnar trottoaren,så lär de hända andra grejjer!

Bra jobbat annars med denna bloggen,har varit grymt spännande och kul o få så mycke info om köarna,och man har byggt sig en liten uppfattning om hur de kan vara att leva på gatan,även om dom har haft mat för dagen är det ju inte långt ifrån hur en hemlös har det...
Grymt kul har de vart,men det e ju några dagar kvar,så man får väl njuta av dom sista spalterna! :)

2008-04-24 @ 14:38:19
Postat av: 4dagar kvar

Det sägs på olika forum att styrningen och handbromsningen på GTA IV är uruselt :`(

Bilarna e ju ganska stor del av GTA så det vore ju synd...Men det kan vara xbox kontrollen me,som gör det svårt...Man e ju ganska van vid PS2 kontrollen när de gäller det spelet...

Får bygga sig en egen uppfattning när man får sitt ex efter 29e :)

2008-04-24 @ 14:54:13
Postat av: Ruben

Jag vill att du tar kort på varenda köare! när dem fått sitt xbox 360 / ps3 :D sen en liten kommentar från varje person! det vore fint:)

2008-04-24 @ 15:58:59
Postat av: Natan

kommer du skriva i helgen??

2008-04-24 @ 16:21:51
Postat av: Johniie

Natan!

Kan jag göra.. är ledig så! :)

2008-04-24 @ 16:37:05
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: GTA IV hypad

Citerar 4dagar kvar "Det sägs på olika forum att styrningen och handbromsningen på GTA IV är uruselt :`("

- Det är väll antagligen för att de inte är vana med bra bilfysik.

2008-04-24 @ 16:42:07
Postat av: Johniie

Antagligen :)

2008-04-24 @ 16:53:57
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: 4dagar kvar

GTA IV HYPAD:
Troligen e de så ja...

2008-04-24 @ 16:59:47
Postat av: Straight outta W-Town

Najs att N.W.A är med. Tunga grejer.

2008-04-24 @ 17:07:45
Postat av: Mirza

När är det troligt att kön till "GTA IV 1kr" blir full... Och kommer du uppdatera kölistan när detta sker?

2008-04-24 @ 19:15:06
Postat av: D

http://i27.tinypic.com/27ywepc.jpg
Kommer webhallen ha nattöppet tidigare nu???

2008-04-24 @ 19:23:32
Postat av: D

http://i27.tinypic.com/27ywepc.jpg
Kommer nattöppet bli tidigare nu???

2008-04-24 @ 19:28:08
Postat av: torpet

det e skönt att köra gta 4 nu har klarat 75% nu

2008-04-24 @ 20:38:18
Postat av: IV.

Johniie har ni fått in spelet till affären nu?? och om ni har det, har du möjligtvis tjuv testat det?:)

2008-04-24 @ 23:58:59
Postat av: Johniie

IV!

Nej jag har inte testat det än.. Vi får hoppas att det blir SNART! Det kommer bli sjukt häftigt.. jag kan inte fatta att tiden har gått så fort. Nu handlar det om ett par dygn tills vi alla ha ett exemplar av GTA IV! Halleluja moment!

D.
nej inte vad jag har hört än.. får snacka med bossen i morgon! Men antagligen blir allt som planerat..

Mirza!
Än så länge är det bara två personer som står i kön för spelet. Listan kommer dyka upp i morgon. Jag tippar att måndag eftermiddag, då är kön full!

2008-04-25 @ 00:29:11
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: Tjoffe

D: Det där brevet är bekräftat fake... Jag skulle inte vilja att spelet släpptes tidigare heller, vet inte varför, men det skulle förstöra nöjet, typ som att fira julafton den 21a december istället för 24e. Men fan vad jag längtar till tisdag.

2008-04-25 @ 01:09:06
URL: http://stiffyjones.com
Postat av: Alexander Lindeskär

Klart du ska fortsätta blogga!

Ett tips bara; när du skriver "uppdatering" så skriv gärna det EFTER det du skrev tidigare på dagen.
Om man som jag kollar till här i bloggen nån dag ibland blir det väldigt svårt att hänga med om vad som har hänt under dagarna.

Läs t.ex. dag 6. Om man läser från högst upp står det "det börjar bli dags att stänga"...

2008-04-25 @ 07:06:54
Postat av: Micke

Tro mig,brevet e så fejk!
Rockstar mfl var nog redigt förberedda på att det skulle läcka ut dagar före release...

Snart e de dags!! :)))

2008-04-25 @ 08:01:37
Postat av: alexander.s :)

VAFAN! :( Får jag fråga vilka som gör så här? Liksom nu sitter flera tusen och har varvat ut spel fan!!!!!!!! :(

Finns det ej några förklaringar? :( / hatar just nu piratebay

Aja synd att blev som det blev!

2008-04-25 @ 09:48:13
Postat av: Micke

Varva ner alex,va menar du?Sitter dom o skriver i kommentarer menar du,att dom varvat det?ller va menar du? :S

2008-04-25 @ 10:42:45
Postat av: Niklas S

Alexander.s:
Det är nästan bra att det blev som det blev.

Alltså, jag menar... spelet skulle ju kunna kommit ut på internet för tre veckor sedan om vi haft otur! :D

2008-04-25 @ 10:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0