DAG 15 - Ja må han leva!?

UPPDATERING!

Vi har haft både födelsedags kalas och tårtätning utanför butiken! Tydligen var våra höns så högljudda att till och med polisen kom. Någon granne och en butik i närheten hade klagat. Det är kanske dags för för Paul och packet att dämpa sig!? ;)




Glöm INTE att rösta fram dagens bästa foto! Temat är " Någon måste "försvinna" för sveket mot familjen, vem av våra köare illustrerar bäst sin maffias signum-mord?" Gå in HÄR för att se bilderna.. och rösta längst nere till vänster.

Sveavägen klockan 14:51.



ZTV
kom förbi! De flesta vet nog vem Mogge är.. han tog ett par ord med Paul! Själv smygfotade jag det hela!



En kort intervju med Robin


Hur har natten varit?
- Den var bra.. lite kallt. Folk kommer fortfarade fram och frågar vad vi pysslar med. Men annars har det inte hänt så mycket.

Om du fick välja vilken maträtt som helst just nu.. vad skulle det vara?
- Pizza!!

Igelkottarna kom återigen tillbaka.. här har ni deras senaste mästerverk!


Kommentarer
Postat av: Hashan

Naaaaaaaajs! ;D

2008-04-23 @ 02:42:45
Postat av: P.K

Haha, vad hade Paul drabbats av sa du? Tårtbrist? Ja utan tårta så går det ju inte öppna en present ;) Paul sov ju :) Sedan förstår jag inte varför Mark fick sig en present... fick ni ens ta "presenter" från webhallen?

Lite mer frågor hade ju inte skadat, kul inslag annars.

2008-04-23 @ 10:30:13
Postat av: Igelkottarna

Tja P.K!

Mark fyller också år.
Och sen så var pressentjakten en arrangerad sketch.

Kul att du vill se fler frågor i filmen men skulle filmen blivit längre skullde den blivit för lång för youtube om jag stoppat in fler frågor =D

2008-04-23 @ 10:49:05
URL: http://www.igelkottfilm.se
Postat av: Natan

ska dom spela spelet nar dom kommer hem eller ska dom sova en natt o spela de dagen efter..??

2008-04-23 @ 11:31:20
Postat av: Thomas

Tjena! kul med ny film! dock är förra filmen min favorit! hehe den va underhållande!!
Inte långt kvar nu!!

Tack för filmen!

/Thomas.

2008-04-23 @ 12:03:50
Postat av: Henke

Kommer det finnas plats för ett tält till på fredag kväll?

2008-04-23 @ 12:05:29
Postat av: Niklas S

Jävligt bra avsnitt. Nu är mitt begär stillat för denna gången. Känns som att man har bättre koll nu :)

Duscha grabbar!

2008-04-23 @ 12:22:26
Postat av: Arvid

haha ja tänkte detsamma, om det fanns de som lånade ut dusch så borde de kanske använda den? tänk vilken lyx med en varm dusch efter en kall hård natt:)

2008-04-23 @ 13:50:24
Postat av: Arvid

fick jag göra om skulle jag nog gjort det till något sådant:

http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=88424

det är inte mitt bidrag, men kan ju få respons för det?=)

2008-04-23 @ 15:29:45
Postat av: Anonym

mark(plats 9 Xbox-kön) fyller faktist också år idag!!!

2008-04-23 @ 16:09:23
Postat av: linus

Sätt att det har släppts på 360 på internet nu :P ? finns på alla torrents, jävligt trökigt imo.!

2008-04-23 @ 17:23:38
Postat av: gta4:a

dåliga nyheter grabbar(eller det beror på situation)GTA4 har kommit ut på torrents runt om på nätet Grand_Theft_Auto_IV_MULTI5_PAL_READNFO_XBOX360-iCON
. har brännt det men jag kommer att vara sann fan mot rockstar å köpa det för att de förtjänar det. och hoppas ni campare har det bra lite avis ville oxå ha ett ps3 för 1krona

2008-04-23 @ 17:37:57
Postat av: Thomas

Vad kommer hända med den här bloggen om 5 dagar???? :O
Den har vart skitkul att följa.. men sen då? :S
Blir den död tills GTA5 kommer? :P

Det är altså på gott och ont den 29:e närmar sig!

mvh

2008-04-23 @ 17:46:22
Postat av: Johniie

Man tackar! Det har varit jätte roligt att hålla på med bloggen.. Jag anatar att vi kommer att ha ett avslut på det hela, med bilder från releasen etc. Vi får se hur det hela blir! Men om ni vill att jag fortsätter med det här så gör jag självklart det!

2008-04-23 @ 18:24:05
URL: http://johniie.blogg.se/gtaiv
Postat av: linus

Förstår dock inte hur det kan släppas till xbox så här jävla tidigt:S ? vem har fått tag i det o lagt ut ? Hoppas det är nå skitbeta bara, hörde att en kille sa att det var riktigt fult . så hoppas på att det är nå strunt bara

2008-04-23 @ 18:58:26
Postat av: Micke

Nej nu får release dagen anlända snart så man får damma av xboxen...

Tycker me du ska hålla bloggen igång johniie,så gott de går iallafall,förstår ju att du ej kommer kunna lägga så här mycke tid som nu under release väntan.Men det släpps ju nya lir hela tiden,du kan ju blogga om dom nya releaserna på webhallen mm.

Jag kommer vara en trogen läsare iallafall,med många andra e jag säker på!!

Micke/lundan

2008-04-23 @ 19:10:02
Postat av: gta4:a

joo linus har spelat det nu i typ 1-2timmar cruisa runt lite och har märkt hur gatorna inte hinner ladda klart så man kör typ nåra cm över marken. jag hoppas verkligen att det inte blir så när jag köper originalet eftersom det är pissigt irriterande. ibland finns det inte ens människa/bil i sikta måste stanna bilen å vända blicken för att bilar å människor ska visas :S
annars så är det riktigt soft å kul å använda nya rage engine :D

2008-04-23 @ 19:55:19
Postat av: philip

hur många är det nu som står i kö? finns det fortfarande chans att få en konsoll?

2008-04-23 @ 20:10:35
Postat av: Svea

Synd dom aldrig fick igång web cammen...
Borde ju inte varit en omöjlighet direkt?

Men men,inte mycke o grina över...

2008-04-23 @ 20:18:32
Postat av: Alex

Är det någon som vet hur många som står i kön just nu?

2008-04-23 @ 21:23:54
Postat av: Anonym

@linus
nej det är riktiga spelet som kommit ut, dom flesta spelen kommer ut på nätet ett par dagar före riktiga releasen.

2008-04-23 @ 23:19:11
Postat av: MG

@linus
nej det är den riktiga releasen på GTA4,
dom brukar oftast släppa spelen ett par dagar innan.

2008-04-23 @ 23:31:28
Postat av: Nej

De närmar sig. Håll ut!

2008-04-24 @ 00:51:55
Postat av: Andreas

Lyssna inte va andra tycker om det, om du är en trogen fan till GTA 4 så kommer du ej bli besviken.

2008-04-24 @ 01:56:30
Postat av: Vladimir Mashkov

Varför räknar nedräkningstimern ner till
tisd kl 03:00 am, lite fel va?

2008-04-24 @ 02:21:18
Postat av: Anonym

>> linus

Det är en proper release. Sitter och spelar just nu.

Enjoy your köande!

2008-04-24 @ 06:42:24
Postat av: Micke

Måste bara säga en sak,tycker de e tragiskt att folk ska gnälla på dessa grabbar o girls som firade födelsedagar på sveavägen (?) mitt på dagen,min bild av stockholm (varit där 1gång) är mycke biltrafik,och annat väsen som borde vara bra mycke mer störande än glada människor på gatan.
Fan skulle svenskar få bestämma,skulle det vara sura miner och halvdöda människor på gatorna...
Skärp er folk,o låt dom som kan få ha lite skoj!!Självklart ska det ju vara lungt på sena kvällar o nätter,men på dagen??Jaja,hur som helst,kul att se (som jag fattat de) att alla behållt sin plats i kön och hållit ut,nu är det inte långt kvar!
Igår kom ju GTA IV ut på olika trackers såg jag,för nedladdning,det e lite tragiskt!Men tror vi som bokat och kommer köpa det får större glädje av det!
Dock kan jag meddela att jag snokat lite bland kommentarer att spelet är BRUTALT kul!Och över förväntan!

2008-04-24 @ 09:55:15
Postat av: eps

Linus, ingen skitbeta, spelade igår kväll och det är den äkta varan.
Den som sa att det var fult snackade skit.

2008-04-24 @ 10:23:10
URL: http://sarajevo.blogg.se
Postat av: 4dagar kvar

Dåligt me uppdatering av bloggen idag?
Väntar på ny info! :)

2008-04-24 @ 13:30:23
Postat av: Peppe

Jag är väldigt osäker alltså, jag tänkte köa för spelet.. det skulle ju kosta 1kr annars om man köade
nu ska ja inte göra det så vet inte om ja ska köpa spelet ens
är det värt det?

2008-04-25 @ 23:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0